aleing80

Alla inlägg under mars 2012

Av Ingela Johansson - 22 mars 2012 20:52

Ännu en dag har nått sitt slut.. Ryggskottet håller i sig :/..

Fått hem en bäddsoffa nu..ÄNTLIGEN..o gratis var den oxå, tänk ibland e fejjan bra ;)


Plockar sakta men säkert, men blir nog bra när jag är klar =)


Igår planterade jag körsbärstomater o gurka (håller tummarna att de tar sig)


Nej nu får det vara bra för idag..


Tack o hej!


Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 22 mars 2012 08:00

Våren är här.. Vägarna sopade, knopp överallt.. Har beställt nya sommarkataloger o sommardofter från partylite.. Spännande o se vad det är för dofter :) Hoppas på att snart få den ork jag vill ha.. Kommer väl kanske.. Kärlek o respekt till alla!

Av Ingela Johansson - 21 mars 2012 15:34

Som jag väntat på att appen ska komma, nu äntligen är den på väg :). Våren kom med stormsteg.. Härligt.. O på söndag ändrar vi till sommartid.. Sommar 2012 here we comes...

Av Ingela Johansson - 16 mars 2012 09:02

Som rubriken lyder.. Så trött jag är.. Har ångest dagligen.. Så låg man kan vara nu.. Hoppas på att ta mig upp igen.. Men orken är helt borta.. Orkar ingenting längre.. Trevlig helg, puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards