aleing80

Alla inlägg under juli 2013

Av Ingela Johansson - 30 juli 2013 08:46

Damn va trött jag är.. Kommer väl efteråt allt.. O sen miljöombytet o mitt mående i övrigt på de.. Ingen bra kombo för tillfället.. :/
Snart ta morgonvändan med skruttan sen försöka göra nå nytta.. MMåste hämta ut medicin senare oxå.. Så blir Borgholm senare idag..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 26 juli 2013 14:43

Då var gräset klippt medan sambon åkt iväg med lite skräp..
Väntar på regnet o åskan som ska komma.. Behövs nu..
Lyssnar på korna som råmar o lugnet runtomkring.. Underbart med lugn..
Nu försöka göra mer nytta!
Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 26 juli 2013 10:06

Igår var det 3 veckor sen min älskade pojke somnade in :'(.. Så tomt utan honom :'(..
Vi har väl inte kommit jättelångt med att komma ordning, men sakta men säkert..
Imorgon kommer dottern o då blir familjen komplett <3
Ska bli riktigt kul o vi ska plocka o se oss omkring tillsammans.. Dock saknar jag min familj i dalarna <3

Kärlek o respekt!

Trött liten skrutta <3

Kvällspromenix

Kvällspromenix

Mina flickor <3

Av Ingela Johansson - 24 juli 2013 16:53

Sakta men säkert börjar vi bo in oss.. De tar lite tid.. Men det ska väl gå bra de med.. Saknar dock mamma, pappa o lillebror väldigt mycket! Får försöka se till att åka uppåt framöver! Allt med myndigheter funkar galant här.. Annat än i dalarna! Här är dom tom trevliga :D..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 23 juli 2013 15:01

Längesedan jag skrev nu.. Hänt mycket.. Blivit ölänning o det har varit fullt upp o kaos som det är med flytt.. Även en hund mindre.. :'(. Min fina vackra pojke fick somna in för snart 3 veckor sedan.. Så tufft.. Fortfarande inte gått igenom sorgstadiet.. Vill inte tänka på det som det är nu.. För jobbigt.. :'(

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards