aleing80

Alla inlägg under januari 2014

Av Ingela Johansson - 30 januari 2014 00:28

Wiiiiiiiiiiiiieeeeeeee? till sommaren blir vi kullor igen.. Underbart!
Fredag läkarbesök, riktigt nervös. .hoppas bara det går bra.. Orkar inte mer motgångar nu.. Känns som jag ska kollapsa när som helst. .:(
Trött på folk som hackar på mig.. Nedvärderar mig..
Nu ta en nattcigg sen butterflya i säng..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 27 januari 2014 07:55

Blir så trött på personer?
Trodde faktiskt jag betydde mer för vissa.. Men faktum är att sen jag flyttat så har det visat sig vilka som är vänner. .
Mår jävligt dåligt, endast EN Person har märkt det. .hon läser genom raderna. .
Sen personer som ska vara vänner med mitt ex. .why liksom? Till vilken nytta?
Gör hur fan ni vill..
Jag lever mitt liv o ni ert liv..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 13 januari 2014 07:31

Måndag igen.. -6 grader.. Tror det är kallast sen vi flyttade hit..
Som vanligt är jag trött o slut.. Trött på att inte ha vänner eller familj i närheten.. Det tar knäcken helt på mig.. :'(
Pappa på lasarettet.. :'(
Nej.. Trivs inte alls här.. Vill verkligen inte det, visst är det fin lägenhet o så.. Men jag vantrivs o dottern vantrivs.. Orkar inte mer nu? helst av allt skulle jag vilja flytta hem till dalarna igen redan till sommaren? men men..

Av Ingela Johansson - 10 januari 2014 07:58

Mår fruktansvärt illa idag.. Bara väntar på magsjukan min dotter hade nu.. :/
Blåser ganska mycket ute.. Känns i kroppen.. Extra ont..
Men måste ut med doggarna oavsett väder.. Vilket är både positivt o negativt..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 9 januari 2014 07:35

Välkommen då magsjuka/maginfluensa.. Du är varken efterlängtad eller välkomnad..
Älskade dotter har varit så sjuk :(.. Jag har klarat mig än så länge.. Peppar peppar..
Första skoldagen detta år börjar med att hon är hemma :(..
Jobbigt att se sitt barn så sjukt, känner sig så maktlös :(

Dags att vandra med doggarna.. Sen hem o vädra o sprita /klorina lägenheten.

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 7 januari 2014 20:19

Förbannade jävla ångest? så jävla less på att må så här nu? vill oxå må bra, om så bara för en dag.. Dagen idag har i stort sett bara sett ut av gråt o gråt? totalt jävla värdelös? åt helvete med allt för tillfället!

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards