aleing80

Alla inlägg under februari 2013

Av Ingela Johansson - 25 februari 2013 18:56

Så underbart skönt det varit ute idag.. Mer såna dagar tack.. :)

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 25 februari 2013 16:11

Vilken härlig vårdag det varit idag... :) känns i hela kroppen.. Vårkänslor.. Längtan till sommaren o flytten..
Underbart!

Av Ingela Johansson - 13 februari 2013 17:30

Idag gör sig kroppen påmind om att den finns.. Värker nåt så fruktansvärt mycket..
Försöker kurera mig så gott jag kan.. Tänt doftljus bäddat ner mig.. Men hur som helst så värker det... Ja jag tycker faktiskt lite synd om mig själv nu... Värker i varje led.. Bara gilla läget o ännu en gång inse att man lever...

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 8 februari 2013 16:50

Jaha då är man barnledig.. Händer inte alltför ofta så när det väl sker njuter jag o samlar krafter så mycket jag bara kan..så jag är fit for fight när hon är hemma igen :)
Älskade unge, hon är såå duktig att hjälpa till..<3
För tillfället är det soffhäng deluxe o det fortsätter nog så resten av kvällen..:) bara vaaaara....:)

Så trevlig helg på er!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 7 februari 2013 17:06

Vi har tagit ett tungt beslut.. I sommar ska våra älskade pälsklingar få somna in.. :/
Tänker inte gå in på detaljer, dom som känner oss vet varför..
Våra ögonstenar, bästa vänner <3

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards