aleing80

Alla inlägg under april 2014

Av Ingela Johansson - 26 april 2014 11:37

Shit va jag känner av pollen? :/
Vill massa, vill träffa vänner, vill handla...vill ha ork till allt.. Vill inte att folk ska "styra"mitt liv! Är faktiskt vuxen!
Vill klippa mig o färga håret RÖTT! NU? helst..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 23 april 2014 02:24

Jobbigt när man är jättetrött men inte kan sova...bara ligger o tittar upp i taket,massa funderingar..jobbigt är det o jobbigt blir det..orken finns helt enkelt inte kvar längre..försöker o försöker men går inte..hur länge? Håller på att bli galen..fibron har blivit värre,borderline gör sig mer påmind än nånsin nu...

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 12 april 2014 20:56

Jag vill-orkar inte
Jag måste-orkar inte
Helt enkelt -jag har ingen ork, jag orkar inte vara socal, orkar inte ta mer skit orkar inte att bli baktalad mm mm..

Kärlek o respekt!

PMS

Av Ingela Johansson - 11 april 2014 01:11

PMS så jag håller på att dö?
Ska ta nattciggen o lägga mig..
Träffat pappa o lillebror idag hemma hos oss :)

Kärlek o Respekt!

Av Ingela Johansson - 9 april 2014 06:46

Börjar känna mer o mer hur jag sjunker.. Fortfarande. .JAG ÄR VUXEN!!!
Orkar inte bli behandlad som en bebis som inte kan ta vara på sig.. Jag KAN!
Nåt fel på mig.. ??
Funderar mycket nu?

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 3 april 2014 11:55

Jag är faktiskt VUXEN!!!

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards