aleing80

Alla inlägg under februari 2014

Av Ingela Johansson - 5 februari 2014 07:29

Längtar till vi flyttar hem igen... trött på detta nu.. Inga vänner, ingen familj.. Ingenting helt enkelt. .jobbigare än nån kan tro.. Inte hjälp med nåt.. Orken är slut för längesen. .o sen veta att en viss person spridit falska rykten. .läser du detta så kan du fara o flyga, för du lär garanterat snoka även här har jag förstått. .snoka på du.. Du har inget för det iaf :)

Älskar min familj o mina vänner.

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 1 februari 2014 00:24

Läkarbesöket idag med mitt personliga ombud kändes bra.. Sjukskriven april ut i väntan på LOH. .bara hålla tummarna att allt går bra. .
Men guld värt att ha mitt personliga ombud!
Får se om jag får boendestöd oxå.. Nu är det bara att vänta..

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards