aleing80

Alla inlägg under juli 2012

Av Ingela Johansson - 30 juli 2012 06:48

Fortfarande så kämpigt med allt.. Väntar pengar, men vet inte när jag får dom.. O det är FK som krånglar, inte mitt fel.. Varför ska vi som alltid är i underläge drabbas?! Det är ett helvete att ha det så här.. Man går under totalt..
Får vända på varenda krona för att ha mat för dagen.. Ska det verkligen behöva vara så..? När blev sverige ett u?land? När moderaterna tog över..?

Solen skiner iaf, det får en på bättre humör iaf..

Kärlek o respekt!

...

Av Ingela Johansson - 26 juli 2012 16:05

Blev stan idag igen..Jäkla springande där känner jag..Hoppas bara på att allt kan gå någorlunda fort nu så jag får pengarna som jag ska ha..Går under helt annars..

Funderingar på om ja ska slänga i färg i håret oxå..Får se om nackvärken släpper bara..Imorrn kommer min lilla älskling hem   efter en härlig vecka på underbara vackra Öland   .

 

Tur att Lasse W finns att lyssna på när man mår dåligt..Han får fram precis som jag mår..Är jag deppig är de bara hans musik som kan få mig att må bra igen..Så lite Lasse W så är man snart på topp igen   

 

Nu over & out!!

 

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 26 juli 2012 06:32

Blev fullspäckad dag igår.. Då sover man gött :).. Blev stan, bad med 4 hundar.. Trötta o nöjda hundar sen kan jag säga.. :) idag tror jag det blir en halvslappardag.. Måste på stan en sväng bara..


Lyssnar som vanligt på Lasse. W.. Älskar hans texter.. Han har räddat livet på mig gånger..


Saknar bägge mina älsklingar :(.. Lilla kommer snart hem.. Men ser mörkt ut att jag ska kunna ta mig till älskling.. :(.. Vill o behöver det nu..


Kärlek o respekt!



               

Av Ingela Johansson - 24 juli 2012 23:44

Nu ryggläge med pälsklingarna.. Imorgon lite uppdrag o kvslitetstid med lillebror, var längesen nu, så det blir riktigt skoj :).
Mina älsklingar har träffat varandra idag o jag fick prata med bägge :) underbart <3.
Nu lite scrubs innan dom blå stängs igen för denna dag.

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 23 juli 2012 21:58

Efter grå och trist dag har jag o pälsklingarna soffhäng deluxe. Tända ljus, chips o myyyys innan vi ska inta ryggläge i sängen o sova :)!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 22 juli 2012 10:41

Nästan ingen sömn inatt heller.. Börjar bli jobbigt nu..
Saknar mina älsklingar enormt mycket <3!!

Ett år sedan terrordåden i Norge (Oslo o Utøya). Tankarna går till anhöriga.

Kärlek o respekt!

...

Av Ingela Johansson - 20 juli 2012 07:53

Har inte lyckats somna än.. :/
Dock lyssnat på en nyare låt av Lasse. W.. "jag har köpt mig en kostym" älskar den låten lika mycket som dom andra..
Hans texter går rakt in på mig.. Han sjunger som jag mår ungefär.. Så lyssnar jag på honom blir jag att må bättre. Respekt till Lasse. W!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 20 juli 2012 04:35

Såå trött, men går inte att sova.. Vet inte vad det är.. Jobbigt är det.. Jättetrött, men går bara inte att somna.. Men ska göra ett sista försök igen..
Fått sett soluppgången iaf.. Så vackert det är.. Är mäkta imponerad av himlen..


Ovido - Quiz & Flashcards