aleing80

Alla inlägg under januari 2012

Av Ingela Johansson - 19 januari 2012 19:08

Ja...rygskott....smärta kan jag lova =( 2 a dagen nu..

Håller på med partylitebeställningar oxå, skoj =)



               

Av Ingela Johansson - 14 januari 2012 19:01

Ett år sen idag du lämnade jordelivet..du är saknad av såå många..hoppas du funnit ro nu..

Ska snart käka tacos..gott

Mitt humörär pissed off idag..

tre tonårsårtjejer här..så man vet ju att man lever vill jag lova..


Nej ta en rök o försöka varva ner lite..Blääähhhh för att må så här..


puss o kram på er

Av Ingela Johansson - 10 januari 2012 08:24

Igår fick jag paket från partylite igen :) alltid lika kul att glädja andra :), att se glädjen i människors ögon när dom blir glada stärker o värmer mitt hjärta.Nu går vi mot ljusare tider igen, me like! O så vill jag hylla mina underbara älskade föräldrar, världens bästa!

Av Ingela Johansson - 8 januari 2012 23:23

Så var det ännu kväll.. Fått dottern i säng nu efter tjat o gnat.. (för puberteten).. Hur ska det sluta ^^.. Nu måste jag ha en egen mamma stund, bara slappa o varva ner.. Förövrigt fick dottern en egen dator idag (som tur är har man världens bästa lillebror som kan datorer). Inte hade jag dator i hennes ålder.. Haha, så levde man ju på stenåldern.. Vi klarade oss bra ändå utan facebook, bdb,bloggar etc.. Inget ont om nåt av det, men visst var det mysigt att skriva dagbok, såna med lås på o så gömde man nyckeln på ett superställe (när det egentligen gick att öppna med vad som helst ^^). O så facebook.. Folk umgås ju knappt med varandra idag.. Folk uppdaterar sina statusar om hela deras liv.. Nu ska jag duscha, nu har jag varit på toa, äta, diska, städa, klä mig, borsta tänder osv osv... Jag saknar den tiden man faktiskt umgicks med varandra.. Fikade, snackade massa strunt, skrattade.. Nog för mig ikväll, puss o kram på er folk o fän ;)

Av Ingela Johansson - 8 januari 2012 18:14

Så har jag blivit partylitekonsult igen =) Såå roligt =)

Massa fina saker ju =)

Hoppas på att det kommer gå bra denna gången än den gången innan.


www.partylite.se


Kolla gärna =)

Av Ingela Johansson - 8 januari 2012 17:18

Haft 3 tjejer här (pubertetstjejer).. Den ena ska låta mer än den andra o det blir ett jävla kacklande ^^. Det är ju så i den åldern, men kan garantera att jag inte var så iaf. Därav huvudvärken, till råga på allt så är fibron illa idag oxå, o mensvärk o till sist den eviga förbannade ångesten.. Har aldrig någonsin varit så långt nere som jag är nu.. Men ska nog lyckas ta mig upp igen. Som tur är har jag ju mina pälsklingar som jag går med varje dag.. Utan dom hade jag inte gått utanför dörren.. Nu slappa o kurera innan dottern kommer in igen <3


   

Av Ingela Johansson - 8 januari 2012 13:09

Idag kom älskade dottern hem <3

Håller på att tvättar..gött att få det gjort..även om det är jävligt tråkigt...

Lite småkallt ute, -10 grader..men de ska ju vara vinter nu..även om jag faktiskt vill ha VÅR!!!!


Ångesten bara håller i sig..vet inte hur länge man ska orka...

Av Ingela Johansson - 7 januari 2012 12:38

Sängliggandes idag.. Mår inte alls bra.. Hoppas på att må bättre imorgon.. Tittar just nu på "tre män o en baby", gillar den :)

Ovido - Quiz & Flashcards