aleing80

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2015

Dagen slut

Av Ingela Johansson - 24 oktober 2015 22:00

Då var födelsedagen slut för i år. Nästa födelsedag att fira är min älskade dotters 16-års dag.

Dagen började bra med samtal från min närmsta vän (som alltid finns, stöttar..alltid finns. Älskar dig Sara min älskade vän)


Dagen har varit bra o mysig.
Fika på caféet med familjen. O så har vi bara umgåtts.

På eftermiddagen åkte dottern till sin pappa.
Han jobbar i Norge o är hemma väldigt sällan. O självklart ska far o dotter umgås.

Känner mig nöjd med dagen.

Ta hand om varandra!

 
 
Ingen bild

sara

27 oktober 2015 17:32

älskar dig med o ska spara din nya blogg så jag kan följa den :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Johansson - 10 oktober 2016 00:18

Har nu börjat blogga igen, fast på min nya blogg som finns i tidigare inlägg. Välkomna till nya bloggen? Ska bli bättre på att blogga?? Kärlek o respekt ...

Av Ingela Johansson - 27 oktober 2015 08:52

Detta är min nya blogg. Följ den gärna https://nouw.com/Aleing80?nsuserid=1174964&nstitle=Aleing80&app=true&cache=786408383 ...

Av Ingela Johansson - 27 oktober 2015 08:28

Nu närmar vi oss november..oktobers sista dagar visar det allra bästa, solsken. Vilken underbar vår. Hoppas ni alla kom ihåg att ställa tillbaka klockan 1 timme. Iofs så är det inte många idag som har klockor som man måste ställa om själv.. ...

Av Ingela Johansson - 23 oktober 2015 22:29


Igår blev ännu en mörk dag för Sverige.. Det som inte får hända, hände. Ett rasistiskt hatbrott.. Våra barn SKA kunna känna sig helt trygga o säkra på sin "arbetsplats" Allt hat..finner inga ord Lavin är en hjälte! Han satte sitt liv till f...

Av Ingela Johansson - 23 oktober 2015 22:24

Jaha, imorgon går jag in på mitt 35 e år.. Det känns bra. Ingen åldersnoja eller liknande. Får lite besök, i övrigt blir det bara att ta det lugnt. Hoppas på samma fina väder som det varit idag :) Ta hand om er! ...

Ovido - Quiz & Flashcards