aleing80

Alla inlägg under augusti 2013

Av Ingela Johansson - 27 augusti 2013 23:26

:'( orken är slut... Tur jag har mina älskade vänner! Sara, jag älskar dig, vad gjorde jag utan dig? Tack för att du finns i mitt liv <3
Älskar dig!

Av Ingela Johansson - 23 augusti 2013 19:37

Så fel man kan ha... Är inte alls lycklig.. Mår bara
, ångest mm..
Vill må riktigt bra nångång.. Kommer jag få göra det? Trött på att må så här nu..
Har mått dåligt innan, men nu är det ännu värre.. Ångest, panik, tankar, ständigt illamående, värk..
Hoppas jag lyckas ta mig ork.. Eller rättare sagt, jag MÅSTE!
Låt ingen köra över er.. Jag vet att det inte är lätt..
Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 22 augusti 2013 06:57

Saknar min familj så mycket :'(.. Mår så dåligt av att inte få träffa dom när jag inte får träffa dom när jag vill :'(..
Måste försöka ta mig dit, jag kommer inte orka annars.. Måste ha deras energi.. O min pappa som dessutom är sjuk.. O jag är så hjälplös o långt borta.. :'(.. Nej trivs inte med att veta att jag inte finns till för honom.. Han har alltid funnits för mig.. Då känner jag att det är dags för mig att visa tacksamhet till mina föräldrar som alltid funnits o stöttat mig.. Älskar er mamma o pappa <3

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 17 augusti 2013 16:01

Ångesten tar över mitt liv.. Mår så fruktansvärt dåligt nu.. Ständigt tryck i bröstet, gråten i halsen, lättirriterad.. Mm..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 16 augusti 2013 20:19

Saknar mina nära o kära mer för varje dag som går... Gör ont i mig av saknaden... O mår fruktansvärt dåligt nu psykiskt... Blir sämre för varje dag...

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 15 augusti 2013 08:53

Fortfarande trött.. Ont.. Slut.. Allmänt irriterad.. Jag försöker men det liksom går inte.. Saknar för mycket tror jag.. Saknaden tar över mer o mer.. Vill ha nån jag kan vända mig till här.. Speciellt vid såna här tillfällen då jag behöver det som mest.. :'(

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 14 augusti 2013 22:22

Fortfarande trött o slut o orkeslös.. :/
Vet inte hur länge man ska orka.. :/känner inte för nåt..

Av Ingela Johansson - 13 augusti 2013 17:21

Hur ska man orka? Vet inte längre..

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards