aleing80

Alla inlägg under juni 2013

Av Ingela Johansson - 30 juni 2013 13:49

Lever i ett flyttkaos! Kaos överallt! Har iaf anlitat en städfirma för flyttstäd, då kan jag släppa det, sååå skönt! Nu måste jag bara få ihop allt annat så allt blir färdigpackat! Riktigt tufft det här !

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 27 juni 2013 08:01

Idag börjar Ludvikafesten! Imorgon spelar uggla.. Vill sååå gärna se honom men har inte råd :(..
Dottern ska se Robin stjärnberg idag :)
Får hjälp med packning idag igen.. Nu måste vi göra ryck igen..

Kärlek o respekt!

Min lilla sessa :) <3

Lilla sessan igen :) <3

Mina ögonstenar <3

Min lilla prins :) <3

Prinsen igen :) <3

Av Ingela Johansson - 25 juni 2013 08:57

Nästa vecka är det dags för den årliga veckan i säfsen (Fredriksberg) med våra älskade fyrbenta vänner <3
O goa människor! Men blir ett annorlunda år då jag ska låta min lilla prins somna in :'(!
Det är det bästa för honom, jag har gett honom ett bra liv o vi har haft roligt o kul tillsammans! Min älskade lilla pojke <3
Man har bara en sån hund i livet, han har varit mitt stöd mitt allt i alla lägen!
Men han har ont o det är mitt jobb att se till att han får ett värdigt slut :'(!
Har ju lilla skrutt kvar iaf!
Livet är fullt av massa jobbiga måsten! Önskar ibland att jag fick vara liten igen!
Nähe nu ut på promenad med hundarna i solen!

Ha en bra dag!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 20 juni 2013 08:50

Imorgon är det midsommar... Fira det med mamma o pappa o lillebror!
Bada hundar o bara vara o njuta imorgon! Tänker även ta en paus i packandet!
Idag däremot blir det packning! Det drar ihop sig nu.. Snart är vi äntligen ölänningar! Som vi väntat o längtat efter detta!
Nej nu nytta!
Ta hand om varandra!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 18 juni 2013 08:28

Igår tömde Pia o jag förrådet.. Känns bra..
Ska börja i köket idag! Hoppas bara allt går bra.. Känns en aning jobbigt nu.. Men bara folk hämtat de dom ska ha o jag ser att det minskar här så känns det nog bättre.. Men hur ska jag få ihop pengar till flyttstädningen..?
Ett frågetecken kring pappa oxå.. Han ska få åka till Falun igen.. Hoppas allt är bra med pappa.. Blir riktigt nervös..

Skulle vilja tatuera in en text som handlar om min underbara Sara innan jag flyttar <3 du anar inte hur mycket du betyder för mig, o kommer göra hela livet <3.. Men hur ska man ha råd med allt.. :/?

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 17 juni 2013 11:04

Känner riktig panik inför flytten nu.. Vet inte hur jag ska hinna med allt.. Vill ha hjälp.. Måste få grejer sålda oxå så vi får med oss allt..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 16 juni 2013 09:02

Flytten närmar sig för varje dag (självklart) :P..
Känns som jag inte hinner med, nu ska allt gå fort.. Måste göra massa saker innan flytten, tråkiga saker :'(..
Adressen ändrad de mesta uppsagt, så det praktiska är avklarat..
Men känns som jag är otillräcklig.. Folk säger att dom kan hjälpa mig, men vill inte ha vem som helst här som rotar.. O som ska berätta hur jag ska packa osv osv..
Men skönt när allt är klart sen!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 14 juni 2013 07:16

Storm o regn ute.. Sommarlovet börjar..
Min dotter längtar redan till nästa skolavslutning då har hon avslutning i Borgholms slott (slottsruinen), Tänk vad vackert det ska vara :).
Blir tårta o lite gofika idag med pappa o bror..

Kärlek o respekt!

Himlen igår kväll.

Kvällspromenixen ?

Vackert.

Gårdagens väder.

Gårdagens väder i stort sett hela dagen.

Morgonpromenad ?

?

Ovido - Quiz & Flashcards