aleing80

Alla inlägg under april 2013

Av Ingela Johansson - 27 april 2013 09:13

Solen sprutskiner idag.. Mår inge vidare i vanlig ordning.. Min lilla tjej ska iväg o träffa sin kille idag... Hon är ju mammas tjej, ingen kille än på 15-20 år om mamma fick bestämma ;)
Hon börjar bli stor nu..
Mammas gullunge <3
Ska försöka njuta av solen idag.. Få lite energi.. :)
Längtar såå efter älskling nu <3

Men snart ses vi igen.. :) <3

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 25 april 2013 07:09

Våren är här.. Vi har haft första åskan.. Ska vi få lite sommar tro?
Här kämpas det på i vanlig ordning..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 24 april 2013 07:27

Så har man kommit dit man aldrig trodde man skulle hamna.. Man tror att man varit på botten.. Men är f-n ännu längre ner nu.. Man kunde ju hoppas på att läkare inom psykiatrin skulle förstå att man vänder sig dit för att man faktiskt inte mår bra psykiskt.. Men dom gör det bara värre..
Vet faktiskt inte hur länge man ska orka få smäll på smäll...
Inte ork att packa eller nåt.. O jag vill verkligen det.. Men kan inte ta mig för det.. Orken finns inte.. Önskar ibland att man bara kunde slänga allt..

Jaja.. Solen skiner iaf, får försöka se det positiva i det hela..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 19 april 2013 09:06

Nu ska de bli ett ryck i helgen.. Nästa vecka blir de tapetsering o grejer.. Måste få ordning på saker o ting nu!
Flyttanmälan är klar nu iaf.. Gött.. O anmälan om ny skola är oxå i stort sett klart! Hunnit med lite iaf.. :)

Nu annat!
Trevlig helg!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 17 april 2013 16:30

Äntligen är våren här.. Så skönt!
Vårkänslor :)
Vill bara att den förbannade j-a magkatarren ska ge sig så jag kan börja packa ordentligt!
Obeskrivlig smärta o gör mig så trött pga att jag inte kan sova som jag ska pga smärtan. Äter medicin nu o hoppas på att det ska vända!
Så jag får packa o rensa :)

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 16 april 2013 08:10

Längesen jag skrev nu.. Dags igen känner jag..

Mycket nu inför flytten.. Men ska bli helt underbart! Håller på att rensa ur de jag inte ska ha kvar. Men tar lite då o då.. Börjar bli härligt nervös oxå.. :)
Adressändring är på g.. Vi blir verkligen ölänningar i sommar :D!
Klart jag kommer sakna familjen här, men vi har ju telefon iaf :). Nytt liv o nya krafter..

Nej nu annat!

Ta hand om varandra!
Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards