aleing80

Alla inlägg under april 2012

Av Ingela Johansson - 26 april 2012 11:19

Dags igen ;)

Blir bara gladare o lyckligare för var dag..Längesen jag kände den här glädjen, men nu är glädjen enorm!! :D

Känner att jag o Sara kan gå långt ;)<3<3 Så j-a glad att vi fått den kontakten vi har igen :D <3<3


Första året på länge jag tom har vårkänslor..inte illa :D

Nu göra lite nytta o vänta på att Sara ska ringa ;)


Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 24 april 2012 17:46

Längesen jag bloggade nu..känner att det kanske är dags igen :D.

Det har hänt lite sen sist..ligger i skilsmässa..det funkade liksom inte, det var det bästa som kunde ske nu!


Jag mår riktigt bra nu, jag börjar bli mig själv igen, sådär glad som jag vill vara..o vad jag hört av folk runtomkring så börjar jag bli mitt jag igen, känns riktigt bra :D


O så är jag bara såå glad att jag o goa "syrran, Sara" fått så bra kontakt igen ;) vi vet nog det mesta om varandra ;). Gjorde jag utan dig?? Love ya  

Fått kontakt med gamla vänner igen, älskart :)! Mitt liv börjar här o nu  Bara tuta o köra.


Hoppas på att komma till Öland i sommar o se Lasse W, o göra annat skoj  , har då planer för Öland, ta igen gamla tider  .


Kärlek o respekt    


Ovido - Quiz & Flashcards