aleing80

Alla inlägg under juni 2012

Av Ingela Johansson - 23 juni 2012 21:01

Snart kommer älsklingen igen..på måndag :D

Gaaahhhhh vad jag längtar..men lite nervöst igen, o pirr i magen :D

Älskar honom såå enormt mycket! Underbara människa   

Nu blir det att plocka lite, hänga tvätt..ja allt sånt där man gör..


Puss, kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 19 juni 2012 16:06

Såå trött jag är.. bäst att passa på att vila nu innan älskling kommer..blir fullt upp en vecka, o veckan efter är oxå fullbokad.. imorrn firar vi en månad :D jihuuuu     han är verkligen mannen i mitt liv..den jag väntat på hela livet..nu finns han vid min sida..ALDRIG att jag tänker släppa taget om honom..! Har äntligen fått honom efter alla dessa år..

   Kärlek när den är som störst      

Puss, kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 18 juni 2012 20:23

Inne i en period då jag är gristrött igen...suck..Gjorde en dum sak i lördags..bara mina absolut närmast som vet vad o ingen annan behöver få veta..

Mår rätt dåligt i psyket oxå..men ändå bra på nåt vis..:)

Nedräkningen i full gång till hjärtat kommer..han gör mig såååå lycklig :D

Nu tvättar o städar jag för fullt mellan sovningarna ;), funkar rätt bra ändå :)


Puss, kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 17 juni 2012 15:47

Svacka igen..shit så j-a låg man kan vara..

Men skönt att de finns folk man kan prata med när det är jobbigt o som faktiskt förstår!

Antar att man måste genom detta för att sen må bättre igen..

Kan ju ha en hel del med pengar att göra..då det har krånglat oavbrutet sen jag blev utförsäkrad..

Men blir bättre det med nån gång..

Nästa vecka har ja världens underbaraste going här, han är bara min! Älskar honom såå enormt mycket!


Puss, kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 11 juni 2012 17:22

Går inte att missa att fotbolls EM är i full gång.. Jag har inget större intresse av att se..visst är det väl kul om Sverige vinner men som ja förstått så är ju inte oddsen så jättehöga..

Men jag stör mig på att många program blir inställda pga skiten!! Visa det på en sportkanal istället!!!


Äppelpajen i ugnen, så det blir kvällsgott :D


Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 4 juni 2012 16:11

Nytt läkarbesök idag..så nervös jag var innan..men det gick över förväntan..en go o gla äldre farbror..

Fått ny medicin..hoppas bara den funkar..jag hoppas det..testat rätt mycket utan resultat nu..Men bara hålla tummarna..det lät ju bra när han pratade om dom..o så fick jag muskelavslappnande oxå..


Nu inväntar jag lillebror o pappa..woohhooooo...får min nya mobil idag :D


Ha en bra dag, kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 3 juni 2012 19:17

Gaaaaahhhhhh vad jag saknar min going..!!!! Sååå j-a mycket!!!!

Folk säger att det är bra att sakna..brukar säga det jag med, men det här är det jobbigaste jag varit med om..!!

Vill ha honom här..vara i hans trygga famn, gråta, skratta..känna mig trygg!!!

Men bara att vänta.


Saknar min sara oxå, såklart :D Hoppas vi kan få genom våra planer för sommaren :D


Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 1 juni 2012 11:29

Så var det fredag igen!

Inte mått alls bra dom sista dagarna..riktigt nere, fått tillbaka gamla tankar igen..men bearbetar just nu rätt mycket med det jag gått igenom..hade varit konstigt om jag mådde bra..



Inväntar min nya mobil som kommer nästa vecka... lika som Saras ;)



O förresten har ju glömt att Sverige är bäst när det gäller... LOREEN-EUPHORIIIIIAAAAAA :D:D:D:D Go sweden go :D:D



 


Myys  



   




 


 


 


Mera myyys   

Ovido - Quiz & Flashcards