aleing80

Alla inlägg under december 2014

Av Ingela Johansson - 12 december 2014 20:30

helg igen..
Tittar på "Svenska Hjältar Galan", vilka underbara människor det faktiskt finns.

Ligger i mensvärk, ja jag tycker faktiskt synd om mig..mår i övrigt väldigt dåligt..så nere o deprimerad mm..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 8 december 2014 08:31

o så var det ny vecka igen. Veckorna går fort,snart nytt år o nya veckor. Börja om på nytt,förhoppningsvis att få må bättre osv.

Gick med dottern en bit till skolan i morse,blev en 2,5km morgonpromenad. Skönt. Nu lite vila,ett migränanfall är på g..haft mkt migrän på slutet. Har dock ingen aning om varför..

Ta hand om varandra!


Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 7 december 2014 09:09

andra advent idag,snö ute..dock töväder idag :(..
Mycket mysigare när snön ligger vit på backen o lyser upp,blir så mycket ljusare. Mer julkänsla..
Saknar vissa fler än andra..Sara pratar jag äntligen med igen ibland..<3 Det är mitt mående som gör mig mer eller mindre handikappad..fruktansvärt att ha psykiska sjukdomar..dom som inte haft det kan inte i sin vildaste fantasi förstå hur det är..spelar liksom ingen roll hur mycket man försöker förklara så hjälps det inte iaf..

Nä nu försöka göra nytta!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 1 december 2014 23:13

Dags att göra ett inlägg igen. Älskade dottern är nu 15 år fyllda. Älskar henne över allt annat på denna jord! Mår upp o ner som vanligt..önskar att det kunde vända nångång.
Va på julskyltning i lördags med gogrannen, det va mysigt. Bra att hon fick iväg mig,det behövde jag.
Nu är det dags att dejta John Blund!

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards