aleing80

Alla inlägg under maj 2012

Av Ingela Johansson - 31 maj 2012 10:41

Längtar efter min underbaring..såååå mycket..

Men i juni ses vi igen ;) (visserligen slutet av juni), men den som väntar på nåt gott ;)


Vill bara vara i hans trygga famn..behöver det nu när jag mår som jag gör..kommit n i en rätt jobbig period i mitt liv..det mesta krånglar..men man måste ta sig igenom det oxå..starkare blir man för varje gång sägs det oxå..


Hmm..borde egentligen vara väldigt stark då jag gått igenom en hel del i mina dar faktiskt..


Nej nu ta mig ork att göra lite nytta idag med..


Sara, miss u!!!!


Puss, kärlek o respekt   

Av Ingela Johansson - 22 maj 2012 08:31

Solen sprutskiner o fåglarna kvittrar..UNDERBART!!

Idag ska jag ändra namnet på hyreskontraktet, äntligen börja om på nytt igen. Göra om göra rätt!

Såå glad nu.


O är såå glad för Saras skull.. Du är värd det bästa, kom i håg det! Ingen ska vara dum mot dig mera!


Puss o kärlek

Av Ingela Johansson - 21 maj 2012 21:47

Förbannade jävla mensvärk!!!!! 

Har så ont att jag viker mig dubbel.. Hatart..!!!


Nu soffhäng o mys i min ensamhet med tända ljus..myspys..hade inte varit fel med sällskap av världens underbaraste kille.. 


Jag är såå kär..aldrig känt liknande..tror att det är en dröm..men det är verklighet 


Puss o kärlek


Av Ingela Johansson - 21 maj 2012 15:07

Nu är sommarvärmen här..äntligen..ÄLSKAR sommar o sol :D.

Tänkte slänga in några foton..




 


Liljekonvaljknopp :D

 

Solnedgång på kvällspromenaden

 

Härlig promenad på elljusspåret

         

Av Ingela Johansson - 21 maj 2012 08:09

Så var det ny vecka igen..Världens jävla vidrigaste mensvärk, jävla PMS kossa man blir då   , men humöret hör ju till..

Saknar Sara..vi måste snart börja planera lite inför sommaren..  , får se vad vi kan hitta på för nåt  .

Nu har dottern gått till skolan..blir nog inte mycket göra idag..plocka lite o kurera magen..


Puss, kärlek o respekt    

Av Ingela Johansson - 20 maj 2012 17:02

Underbaraste händelserikaste helgen hittils detta året..  

Im in love.. 

Känns som en dröm..haft känslor för denna underbara människa sen 96, o nu äntligen har drömmen gått i uppfyllelse, såå lycklig..citerar prins Daniel "mina känslor är all over the place"  

Uppdaterar mer sen  


Puss o kärlek      

Av Ingela Johansson - 19 maj 2012 07:56

Vad gjorde jag utan dig älskade sara..fan vad glad jag är att få ha dig som vän..Vänner till the end...

Äntligen har vi samma goa kontakt som vi en gång hade..me like :D

Du är den vän jag kan lita på till 100%, kan säga ALLT till dig!

Love ya  


   


Kärlek vänner emellan   True friendship.

Av Ingela Johansson - 19 maj 2012 07:48

Idag är dagen med stort D :)

Håll tummarna bara :D

Uppdaterar om nån dag igen..kanske tidigare ;)


Puss o kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards