aleing80

Alla inlägg under augusti 2012

...

Av Ingela Johansson - 23 augusti 2012 10:01

Hösten är redan här.. Regn, grått, rått o trist.. Börjat tända ljus på kvällarna nu.. Deprimerande.. Gillar inte när det blir mörkt ute.. Vill ha sommar året om.. Men får planera för flytten.. :)
Har älskling abstinens nu.. Tur han kommer på lördag.. Ska bli så skönt när vi bor ihop, längtar.
Nu lite nytta, o göra ordning inför helgen..
Blir att fira skilsmässan oxå.. Älskling o jag.. Början på vårat nya liv tillsammans.

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 22 augusti 2012 07:39

Fick pappren från tingsrätten igår.. Nu är jag skild igen.. För andra gången.. Tänker INTE gå igenom en skilsmässa till.!
Så nu blir det skumpa i helgen o fira den.. :)
Börja om o göra rätt.. Fy fan vad bra det kommer bli.. :) fira med älskling i helgen.. :)
u lite vila innan det blir tandläkaren med dottern ?..


Kärlek o respekt! ?

Av Ingela Johansson - 14 augusti 2012 16:52

Äntligen är dom sista papprena påskrivna.. Bara vänta tills skilsmässan är klar nu.. Såå skönt!
Med tanke på hur dom beter sig.. Så barnsliga så det finns inte..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 12 augusti 2012 09:27

Veckorna går fort.. Snart kommer älsklingen igen.. Ska njuta av varje sekund..
Bara hålla tummarna att skilsmässan gått igenom då så vi kan fira den :).
Vill inte ha nåt mer med honom att göra med tanke på hur han behandlat mig o min familj.. Fy fan, så behandlar man ingen..
O blandmissbrukare på det.. Alkohol, sex o spel..
Glad att jag tagit mig ur det!

Lev i nuet.. Morgondagen kommer aldrig tillbaka...

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 11 augusti 2012 17:10

Fy... Mår piss idag.. Ont i magen, illamående, yrsel.. Antar att det är väldigt mycket just nu.. Skilsmässan ska gå igenom nu.. Så skönt! Som han har behandlat mig o min dotter.. Kränkt oss totalt.. Bara skulle ha allt serverat på silverfat o allt bara passa honom jämt.. Nej, skönt att slippa det packet! Men massa strul med fk som gör att jag mår dåligt oxå.. Sen saknar jag älsklingen enormt mycket oxå.. Kommer bli helt underbart när vi blivit en familj.

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 10 augusti 2012 06:39

Vaknade vid halv 5 tiden av hemsk mensvärk.. Så jag har passat på att promenera hundarna nu på morgonen.. Så lugnt o skönt ute.. Bara vi ute.. Kan gå o njuta.. Underbart..
Nu ska jag däremot försöka vila lite.. Måste det.. Sen blir det lite måsten idag med, men mest lugnt på schemat..!
Trevlig helg på er folk o fän ;)!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 10 augusti 2012 06:39

Vaknade vid halv 5 tiden av hemsk mensvärk.. Så jag har passat på att promenera hundarna nu på morgonen.. Så lugnt o skönt ute.. Bara vi ute.. Kan gå o njuta.. Underbart..
Nu ska jag däremot försöka vila lite.. Måste det.. Sen blir det lite måsten idag med, men mest lugnt på schemat..!
Trevlig helg på er folk o fän ;)!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 9 augusti 2012 21:31

Smärta är bara förnamnet...
Lämnat in alla papper till fk nu o hoppas på att dom gör rätt denna gång..
Även hämtat ut nytt personbevis för att fullfölja skilsmässan..! Ska bli så jävla skönt att bli skild från den idioten!!
Varit o badat med vovvarna idag.. Underbart.. Enda stället jag kan slappna av o andas o leva..

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards