aleing80

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Ingela Johansson - 5 januari 2012 15:55

2012 - ska bli bättre för mig. Ska börja tänka mer på mig själv, måste sätta mig före alla andra.. Haft 5 dödsfall inom familjen.. Har aldrig varit så låg som jag är nu.. Måste bli starkare o komma på fötter igen..

*Dödsfall 5st

*Jävligt låg

*Sjukdomar

*Blivit faster =)

*Kurser =)

*Vänner som visade sig vara vänner o inte vara vänner

Kommer radera bort massa människor ur mitt liv som tar negativ energi..

mm.. Kan nog räkna upp hur mycket som helst..men man måste försöka gå vidare oxå..



           


Blev en o annan tatuering..lite kurser osv..

Av Ingela Johansson - 5 januari 2012 05:55

Då har jag startat en ny blogg där jag skriver om livet o tankar.. Kommer uppdateras inom kort. Puss på er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards