aleing80

Alla inlägg under maj 2012

Av Ingela Johansson - 17 maj 2012 10:09

Jihuuuu.. Börjar känna igen mig själv igen..Börjar må såå bra igen..Känner att jag lever o mår allmänt bra, lever livet innan det är för sent!

Bara njuter av vad livet har att erbjuda!


Umgås o pratar med människor, skrattar o flamsar o har skoj.. Thats life :D!


Puss o kärlek!

Av Ingela Johansson - 5 maj 2012 09:58

Våren har kommit med stormsteg..men bakslag som vanligt..igår kom de snö, varnas för mer snö under kvällen/natten..suck..

Jaha idag ska ja göra ett ryck här hemma igen, kommer bli riktigt bra när det är klart..kommer kännas bra att kunna börja umgås med folk igen :D jag är trots allt rätt social av mig ;) i think ;)


Städa med musik på då går de riktigt bra :D med musik funkar de mesta :)

Annars blir det lugnt..trökväder ute så nu skulle man haft nån att mysa med..


Puss o kärlek!

Av Ingela Johansson - 4 maj 2012 20:04

Då var det fredag igen.. Veckorna går riktigt fort..hinner knappt med ju!

Jag trivs bättre med mig själv för var dag som går..mitt hem börjar se ut som ett hem igen..som jag vill ha det..betyder mycket för mig..

Snart ta kvällsvändan med doggarna, sen blire nog soffhäng..haft en vidirig panikångestattack idag..:S..så man vet ju att man lever, men de tillhör väl livet antar jag..

Ska ta o tända ljus så jag kan sniffa ite ikväll oxå ;)..gött att slappna av till tända ljus o nå bra på teven..

Vill till Öland i sommar o se Lasse W i slottsruinen..magiskt..helst med nån man tycker om oxå ;)..Nån vända till Öland blir det oavsett iaf :D


Psykisk status för dagen: Ganska bra


Puss o kärlek på er!

Ovido - Quiz & Flashcards