aleing80

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ingela Johansson - 7 augusti 2012 17:57

Då har man åkt på skiten igen.. Plus att jag har något skit i kroppen.. Virus.. Fryser o svettas om vartannat.. Mest fryser.. Nyser o hostar gör jag oxå.. Sen gör sig nog sömnbristen sitt oxå.. Inte sovit på 4 nätter..! Nu mysa med lite doftljus.. Saknas gör bara älsklingen.. :(

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 7 augusti 2012 08:00

Nu börjar detta bli jobbigt.. Knappt sovit på 4 nätter.. Mindre kul kan jag säga.. Ringde min kontaktperson igår på psyk, men som alla andra så var hon ju självklart på semester.. Återkommer nästa vecka.. När man behöver myndigheterna som mest/bäst så är dom inte tillgängliga.. Blir irriterad.. O speciellt på ett sånt ställe som psykiatrin.. Varför inte ha ersättare..?!
Idag medicindags, om inte apoteket ska krångla i vanlig ordning.. Tycker allt går emot mig nu.. :/..

Kärlek o respekt!


Av Ingela Johansson - 4 augusti 2012 10:32

Nu vill jag verkligen flytta härifrån.. Trött på den här j?a stan nu.. Känner att jag är redo att lämna detta bakom mig o börja på nytt.. O saknaden är så jobbig..
Ska ta o prata igenom med läkare o tandläkare osv så allt ordnar sig.. Det är ju en hel del praktiska grejer som ska fixas.. Men sen börjar vårat nya liv.. Våran egna lilla familj.. Längtar såå..!
Så jag hoppas vi kan genomföra detta så snart vi kan..
Älskar mina älsklingar över allt annat!
Älskar självklart mina vänner oxå, men det vet ni! O vi finns alltid för varandra! En flytt förändrar inte vår vänskap <3


Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 3 augusti 2012 08:08

Veckorna går fort.. För fort.. Man hinner inte med..
Nu är vi inne i augusti månad redan.. Snart är hösten o vintern här.. Känner att jag skulle vilja flytta nu redan.. Allt är jobbigt just nu.. Bara väntar tills skilsmässan gått igenom, ska bli så skönt! Största misstaget jag gjort någon gång.. O att jag inte insåg att han var alkoholist.. Men nu är jag av med det.. Så skönt! Ingen ska få sabba mitt o dotterns liv nå mer!
Äntligen är vi älskade för dom vi är, o dessutom får vi vara som vi är.. Inte bli styrda o ställda av andra! Vårat liv har precis börjat.. O vi kommer bli en lycklig familj!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 2 augusti 2012 06:45

Har varit vaken i ca 2 timmar.. Varit ute på en härlig lugn promenad med pälsklingarna.. Lugnt, tyst o skönt den tiden på morgonen..
Saknar älskling så enormt mycket.. Så besviken o arg på mig själv för att jag inte haft råd att åka ner.. :/.. De känns..
Vi träffas ju inte så jätteofta precis.. Max en gång i månaden.. Så saknaden hinner bli väldigt jobbig..
Men inom ett år bor vi ihop o slipper denna eviga saknad o väntan.. Längtar såå..

Kärlek o respekt!


...

Av Ingela Johansson - 1 augusti 2012 17:35

O så har tröttheten hittat tillbaka.. Sååå trött,men antar att det är kroppens sätt att säga ifrån.. Så bara lyssna på kroppens signaler.. Ska ta tag i o gå till affären.. Sugen på något men vet inte riktigt vad.. Antar att det är skönt att ha handlat när man väl kommer hem sen..
Så nu, ut o springa till affären, sen hem o tvätta lite..

Saknar min Sara..


Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 1 augusti 2012 09:25

Mycket tankar hit o dit.. Vilka beslut man ska ta osv..
Känner mig låg igen.. Men kommer snart tillbaka igen..
Snart är skilsmässan klar, det blir riktigt skönt! Då kan jag börja om o göra rätt..

Kärlek o respekt!



Ovido - Quiz & Flashcards