aleing80

Alla inlägg under juni 2013

Av Ingela Johansson - 10 juni 2013 19:49

Nu har min dotter smittat mig med förkylning.. Suck. Ingen ork o ont i hela kroppen.. Sista jag behöver nu ..
Fredag är det skolavslutning men vi föräldrar får inte komma o titta.. Tycker det är riktigt dåligt!
Imorgon Läkarbesök.. Får se om jag får bli fortsatt sjukskriven eller inte.. Håller tummarna! Sen på eftermiddagen kommer dom o besiktar lägenheten!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 9 juni 2013 19:34

Min pappa har nyligen varit med om både stroke o hjärtinfarkt.. Han fick åka ambulans till akuten.. Jag ställde in mig på det värsta.. Nämligen att han skulle lämna jordelivet.. :(
Så när jag hade kontakt med akuten så var jag hela tiden inställd på det värsta.
Jag o min pappa står varandra väldigt nära o har alltid gjort.. Nu ska jag flytta 52 mil från honom.. Känns jobbigt med tanke på att vi nästan träffats varje dag.. Men vi får göra det bästa av allt.

Jag älskar min pappa så väldigt mycket <3
Självklart älskar jag min mamma oxå <3

Ta hand om varandra innan det är för sent! Visa varandra kärlek o respekt, det förtjänar vi alla!

Kärlek o respekt!

Pappa, jag älskar dig <3

Av Ingela Johansson - 6 juni 2013 08:08

Jaha då var det sveriges nationaldag.. Förstår faktiskt inte varför det ska vara röd dag bara.. Vi har väl aldrig haft nåt speciellt firande?! Men det är min åsikt!
Men visst är folk glada att få vara lediga o det unnar jag folk :) vissa lite väl glada då dom har partaj hela natten..
Inga speciella planer för e, mer än att packa o plocka..

Trevlig nationaldag folket!

Kärlek o respekt!


Av Ingela Johansson - 5 juni 2013 08:47

Kul att blogga när de blir samma foton.... Noooottttt.. Hoppas det är bättre nu!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 4 juni 2013 16:33

Har nu börjat rensa förråd o balkongen.. Minskar sakta men säkert.. Blivit av med massa skit nu iaf.. Riktigt skönt!
Men man samlar på sig en del grejer genom åren..
Måste bli av med mer grejer bara..

Nu matgöra sen slappa lite tror jag!

Kärlek o respekt!

Morgonpromenad <3

Trött pojke <3

Vaktar sin brödbit <3

Av Ingela Johansson - 3 juni 2013 07:43

Nu går det riktigt fort.. Börjar bli bråttom med allt.. Snart flyttar vi.. Jaaaa.. Vi blir ölänningar :D
Besviken på sk vänner här.. Trodde dom va vänner men oj vad man kan bedra sig.. Vet nu vilka som är RIKTIGA vänner!
Nähe, over and out!
Göra lite nytta!

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards