aleing80

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Ingela Johansson - 29 januari 2013 18:30

Känner att jag fått mer ångest nu.. Den tar över mer o mer.. Mår så fruktansvärt dåligt av den o jag blir helt Slut efter alla ångestattacker.. Den börjar ta över mig.. Igen.. Men en dag ska jag klara att ta kontroll över den..
Vet att det är alldeles för mycket runtomkring nu o att det är därför.. Tjafs, bråk, strul.. Allt man kan komma på..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 29 januari 2013 18:19

Så har man börjat planerat rejält inför flytten till Öland.. Blir i början på juli.. Ska bli helt underbart.. Men kommer sakna min familj här :/
Men som jag sagt, att vi slutar inte träffas för att vi flyttar..
Ett helt nytt liv o kapitel börjar för mig o min dotter.. En ny resa, oskrivna blad som gör vad vi gör dom till..
Men planer på vad som ska med o inte med är i full gång..
Det är precis vad vi behöver jag o min dotter.. En nystart efter all skit vi haft genom åren..
Så nu längtar vi såå :)

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards