aleing80

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Ingela Johansson - 24 maj 2013 07:40

Ja.. Det är min fredag..
Marknad, främst dottern som vill dit o åka massa karuseller ^^.. Själv har jag vuxit ifrån de ;) jag håller mig till strumpor, munkar o marknadsnougat ^^..
Vaknade med öronvärk, hoppas det släpper.. Men känns som en rejäl förkylning :/

Är i fullt bråk med skolan oxå.. Herregud hur dom beter sig :@! Har pratat med skolchefen över skolorna här, hon skulle prata med rektorn o dotterns mentor (som verkligen jobbar på att göra allt surt för henne) trodde dom var till för att vara stöd o ta ansvar för eleverna?! Men tydligen inte på denna skola! Kommer även att kontakta skolinspektionen o berätta vad som händer o vad jag gjort under året medan dom bara ignorerat mina o dotterns önskemål..
Åt helvete med det säger jag!

Nej nu annat..

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards