aleing80

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Ingela Johansson - 7 december 2012 18:39

Ja då var det dags igen.. Sist var när jag gick i högstadiet knäskålen hamnade på sidan av knäet.. O ja AJ, det är smärta på hög nivå :/.
Nu var det dags igen.. Igår förmiddag.. Var ute med hundarna på promenad.. O pladask låg jag på backen.. Minns inte alls hur det gick till minns bara att jag ligger där..
Knäet hoppade rätt igen o jag tog mig hem..
Nu sängläge o vila MINST en vecka.. O kryckor..

Ja jag tycker faktiskt lite synd om mig själv nu.. Brukar aldrig tycka synd om mig själv annars..
Det jobbiga är att jag inte kan göra dom vardagliga sysslorna.. Mest därför jag tycker synd om mig själv.. :P

Så ni som vill skicka gärna kort eller nåt.. De skulle jag verkligen uppskatta.. :)

Nu lite vila!

Saknar min goa sara <3
O min älskling förstås <3

Men ett nytt liv väntar inom kort.. Me like :)

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards