aleing80

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Ingela Johansson - 9 december 2012 12:41

Det går fort.. Snart julafton.. Vet väl nästan vad alla ska få iaf.. Dock inte vad stora älsklingen ska få.. :/..
Vi ska iaf var här på julafton, mamma, pappa, lillebror, dotter, dotterns pappa o min styvfar med hundar :P.. Så fullt hus blir det..
Mysigt oxå..
Tänkte jag ska sitta o spela bingolotto på uppesittarkvällen oxå ;) o bara vara..

Knäet är fortfarande åt helvete :/.. Vill så mycket men kan inte.. :/..
Älskling säger åt mig att jag faktiskt måste vila för att bli bra nångång.. Han har rätt.. Har lovat Sängläge o hundpromenader o inge annat..

Har en underbar dotter som hjälper mig nu när det är helg med hundarna så mamma får vila..

Trevlig andra advent!

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards