aleing80

Alla inlägg den 29 september 2015

Av Ingela Johansson - 29 september 2015 22:49

Har skrivit dåligt idag..
Ej mått bra.

Hela Sverige skramlar, har ni skänkt pengar? Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.

Jag har skänkt o jag kommer fortsättningsvis hjälpa behövande i den mån jag kan.

Ta hand om er!

Av Ingela Johansson - 29 september 2015 17:58

Jag förstår mig inte på dagen sjukvård/psykvård.
Jag får definitivt inte den hjälp jag behöver (tyvärr många med mig)..

Får varken hjälp medicinskt eller annat..man ska tydligen få klara sig själv..


Är det konstigt att många självmedicinerar?

Nej, jag tycker inte det iaf.

Lite åsikter från mig.


Ta hand om er.

Av Ingela Johansson - 29 september 2015 14:03

Solen skiner o det är klar luft ute. I morse var det frost, så vi närmar oss vintern med stormsteg.

Fortfarande dunderförkyld, därmed helt orkeslös.

Ta hand om varandra!

Ovido - Quiz & Flashcards