aleing80

Alla inlägg den 30 september 2015

Av Ingela Johansson - 30 september 2015 23:59

Hög tid för sängen.

Nu har jag varit med om en mobilladdare som nästan brunnit..vi såg det i tid o att den smält lite grann.

Nu blir det inte att ladda nattetid som vi alltid gjort innan.

Man är ju dum o tänker "det händer aldrig mig"...

God natt.

Ta hand om er!

Av Ingela Johansson - 30 september 2015 07:23

Dimmigt ute idag.
Morgonpromenad med hundarna är kylig o frisk.

Dock gillar jag inte att vi går mot mörkare tider..tiden då det är mörkt när man vaknar o när man lägger sig.

Blir mörkt redan tidigt på eftermiddagen vid 15 tiden.
Det är riktigt tråkiga tider det.

Fast jag kan tycka att det är fint när snön kommer. Men vintern är inte min årstid..


Ta hand om er!

Ovido - Quiz & Flashcards