aleing80

Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Ingela Johansson - 1 oktober 2015 22:08

Förkylningen håller i sig. Jobbigt nu att inte få sova en hel natt ordentligt pga hostan.

Men det ger sig med tiden. Dock är/var detta en enormt jobbig förkylning.

Helt otrolig solnedgång ikväll. Blir dock inte lika bra på foto som det är i verkligheten.


Nu blir det snart sängen.


Ta hand om er.

[Bild]

Av Ingela Johansson - 1 oktober 2015 07:43

Torsdag, snart helg igen.
Veckorna går otroligt fort. Binär redan inne i oktober månad. Vi närmar oss jul med stormsteg.

Julen ger mig extremt mycket ångest, samtidigt som jag älskar julen..

Alla fina stjärnor o stakar, ljus o värme..det är så mysigt med julen..

Medan alla dessa julklappar ger mig panikångest..

Nog om det nu.

Rosa månaden har precis börjat. Jag brukar försöka handla så mycket rosa jag kan, ni då?

Ta hand om er!

Ovido - Quiz & Flashcards