aleing80

Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av Ingela Johansson - 13 oktober 2015 17:42

Fick idag ett paket, ett paket med lite kärlek.

Nämligen 3st nya lack till samlingen!

Passade på att ta 3 nyanser i rosa, då det är rosa månaden nu!

Har redan testat alla 3, o jag älskar dom.

O märket är det bästa jag testat, täcker suveränt bra, bästa borsten tycker jag, torkar fort. Allt jag gillar med ett lack!

Märker är ESSIE.


Av Ingela Johansson - 13 oktober 2015 06:15

Im back again!

Tidig morgon, dottern ska snart iväg med bussen.

Vårdcentralen har krånglat lite väl mycket nu.
Dom såg till att jag blev utan min värkmedicin. Medicin som SKA trappas ut.


En läkare har bara suttit o bedömt att jag ej har rätt till min medicin (som är fibrovärk). Krävde en läkartid.
Fick en tid igår.


Efter ett först ganska otrevligt välkomnande o lite fakta, så förstod läkaren att jag hade ont. O att dosen medicin var väldigt låg, o dessutom har jag ALDRIG överdoserat dosen.


Så, ja, jag fick rätt o jag fick medicin!


Nu gå med hundarna.

Ta hand om er!


Ovido - Quiz & Flashcards