aleing80

Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av Ingela Johansson - 19 oktober 2015 21:57

Antalet unika besökare har fördubblats sen förra månaden. Jättekul tycker jag :)

Att nån vill läsa min blogg om vardagliga händelser :)

Tack för att ni besöker min blogg.

Kärlek till er!

Av Ingela Johansson - 19 oktober 2015 21:50

Inväntar kvällens avsnitt i 11play. Mina favoriter just nu är: Patricia, Sasa, Puffen o Christian.

Vilka är era favoriter?

Dagen har nått sitt slut o snart får jag äntligen lägga mig. Hoppas på sömn trots mensvärk :/

Ännu en solig höstdag till ända.
Hoppas även ni haft kanonväder?

Ta hand om er!
Kram

Av Ingela Johansson - 19 oktober 2015 08:04

Ja, jag tycker synd om mig.
Jag har mensvärk, o då menar jag mensvärk på riktigt.

Är liggandes dom 2-3 första dagarna, helt utslagen o illamående.

Det är så det är att vara kvinna. Kom igen grabbar när ni haft er första mensvärk ;)..


Nu bädda ner mig en stund.



Ta hand om er!

Ovido - Quiz & Flashcards