aleing80

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Ingela Johansson - 1 juli 2012 19:36

Haft en helt underbar vecka med älskling o dotter   

Har aldrig mått så här bra innan..det här är helt rätt..det känner jag..allt funkar..alla är sig själva, vi skrattar o har roligt tillsammans..

En dröm har gått i uppfyllelse..jag har min drömman   

Släpper ALDRIG taget om honom..skulle dö för honom!

 

Började först med lite ensamtid bara jag o älskling..åt gått, promenerade med hundar, slappade, myste..ja bara va helt enkelt..på onsdagen hämtade vi dottern..

Blev full fart men på ett positivt sätt..han älskar henne o hon älskar honom   

Äntligen har jag den familj jag alltid önskat mig, nu är mitt liv komplett   

 

Puss,kärlek o respekt   

 

 

 

  

 

 

  Älsklingarna   

 

 

  

 

 

 

  

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards