aleing80

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Ingela Johansson - 18 juli 2012 18:13

Har gått ner 10kg.. 20kg till så är jag nöjd :).. Har tur som har en älskling som älskar mig som jag är.. Han försöker inte ändra på mig eller min dotter.. Vi får vara dom vi är o han skäms inte över oss.
Har aldrig känt sån här kärlek till någon innan.. Nu vet jag vad kärlek är.. Detta kommer hålla livet ut.. Han är mannen i mitt liv.. Sista pusselbiten för att vårat liv skulle bli komplett..
Kärleken kan vara alldeles underbar.. <3


Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 18 juli 2012 07:20

Hela dagen igår hade jag vidrig ångest.. Haft ångest i många år men aldrig på det här sättet.. Den fortsätter idag.. Den förlamar mig helt.. Önskar inte min värsta fiende denna vidriga äckliga ångest.. Jag försöker använda dom färdigheter jag fått genom DBT, men väldigt svårt mitt i en ångestattack.. Så nära o kära, ha överseende, jag struntar inte i er. Bara beskyddar er från mitt humör.. Älskar er!!

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards