aleing80

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Ingela Johansson - 12 juli 2012 23:27

Nu dags att försöka sova lite.. Borde inte vara så svårt, men lär märkas. Har pratat med hjärtat, så jag känner mig lugn o harmonisk som alltid när jag pratat med honom.
Nu har jag riktig längtan till Öland o hjärtat.. Önskar någon kunde köra mig, men finns väl ingen :/. Suck..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 12 juli 2012 06:54

Det var så fint igår kväll.. Himlen klarblå o det var en sån sommarkväll man vill ha. Nu vaknade jag upp till att himlen öppnat sig igen.. Mängder med regn kommer ner.. Får mysa med pälsklingarna idag då, då jag varken har lilla eller stora älsklingen hemma. Saknar dom så mycket bägge 2. Älskar dom över allt annat på denna jord!
Vill mysa in i älsklingens famn o bara få vara.. Saknar den trygga famnen så mycket.. :(..

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards