aleing80

Alla inlägg den 15 juli 2012

PMS

Av Ingela Johansson - 15 juli 2012 15:17

Inte många knop idag.. Promenixa med pälsklingarna o ryggläge.. Det är dagens schema..
Lyssna till lite åska oxå.. Mysigt.. :)
Ingen av älsklingarna hemma heller, så det får bli mys med pälsklingarna <3

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 15 juli 2012 10:09

Haft hemsk mardröm inatt.. Har inte vågat somna om. Får se hur det går ikväll..
Gårdagen blev de promenad till Lidl med grannen i grannhuset.. Trevligt.
Dock inte riktigt vad jag hade tänkt, men blir inte alltid som man tänkt sig.
Idag blir det bara lugnt, då jag har åkt på världens jävla mensvärk :(.. Så jag känner mig halvt pissed off måste jag säga.
Imorgon blir det tandläkaren, får se hur det går. En aning nervös.

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards