aleing80

Alla inlägg den 20 juli 2012

...

Av Ingela Johansson - 20 juli 2012 07:53

Har inte lyckats somna än.. :/
Dock lyssnat på en nyare låt av Lasse. W.. "jag har köpt mig en kostym" älskar den låten lika mycket som dom andra..
Hans texter går rakt in på mig.. Han sjunger som jag mår ungefär.. Så lyssnar jag på honom blir jag att må bättre. Respekt till Lasse. W!

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 20 juli 2012 04:35

Såå trött, men går inte att sova.. Vet inte vad det är.. Jobbigt är det.. Jättetrött, men går bara inte att somna.. Men ska göra ett sista försök igen..
Fått sett soluppgången iaf.. Så vackert det är.. Är mäkta imponerad av himlen..


Av Ingela Johansson - 20 juli 2012 03:58

Idag firar vi 2 månader älskling o jag :) känns som mycket längre men på ett positivt sätt.. :). Känns så härligt bra allt med honom.. O såå avslappnat.. Vissa tycker det är fjantigt o barnsligt att man även firar månadsdagar, men varför ska man inte få göra det?? Det måste ju vara upp till var och en..! Blir så irriterad på såna besserwissrar som tror dom är något! Som ska göra ner andras glädje. Lär er ist att glädjas åt andras lycka oxå!

Älskar dig så enormt mycket!





Ovido - Quiz & Flashcards