aleing80

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Ingela Johansson - 9 juli 2012 21:30

Ja, som rubriken lyder.. Syster o familj kom på besök idag.. Snabbvisit.. Sist var 3 år sedan.. Blev ett besök på Gammelgården o tittade på lite djur.. Hade turen att det var uppehåll då.
Nu har tjejerna filmkväll :P, jag är dundertrött o vill bara sova..

Saknar min älskling så mycket..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 9 juli 2012 10:08

Äntligen hemma igen. Sov så gott inatt.. Längtat riktigt mycket efter min säng. Älskade dottern är utslagen oxå, hon somnade vid 18.30 tiden igår o sover fortfarande.
Jag jagar hundvakt så jag kanske kan åka till min älskling med dottern o hennes farfar. Men som sagt, måste ha hundvakt isf. Saknar älsklingen såå mycket!!

Nähe, nu göra nytta!

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards