aleing80

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Ingela Johansson - 11 juli 2012 18:31

Mått skit hela dagen, o mår fortfarande skit.. När jag är ute med hundarna undviker jag alla jag ser, allt för att slippa vara social, se glad o trevlig ut när jag i själva verket knappt orkar mig själv..
Nej såna här dagar är inte roliga, så extremt jobbiga.. O så är jag så känslig samtidigt, så jag kan bara sätta mig o gråta rakt upp o ner.

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 11 juli 2012 07:22

Barnledig o får sova.. Då ska jag tydligen upp så tidigt som möjligt.. Nej, tänker tvinga mig att ligga kvar i sängen o försöka sova.. En liten stund till iaf..
Saknar alla goa människor som var på Aktivitetsveckan. Vi är ett glatt gäng, o vi är lika knäppa alla oxå :)

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards