aleing80

Alla inlägg den 16 juli 2012

...

Av Ingela Johansson - 16 juli 2012 18:16

Då var tandläkaren avklarad för denna gång... Gick helt ok även om jag hela tiden glömde av att andas :P.. Kom dit med världens ångest, hjärtklappning, illamående, yrsel, svettningar.. Men han pratade lugnt med mig genom hela behandlingen så jag klarade det :)!
Tog upp andra funderingar oxå, hoppas vi kan lösa det på bästa sätt.
Kom hem, gick med hundarna o så stupade jag i sängen.. Sååå gött att bara få vara :)
Låg o myste med pälsklingarna medan det åskade, haglade o regnade..

Kärlek o respekt!

Av Ingela Johansson - 16 juli 2012 08:46

Idag är det tandläkaren på schemat.. Känns nervöst o bra på samma gång. Jag ska inte till min ordinarie, men min "andra" tandläkare. Jag har turen som har två. O dom är suveräna bägge två. Men första gången utan lustgas o det känns nervöst, så vi får se hur det går. Nu göra det sista.

Kärlek o respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards